Tijd om naar huis te gaan - Reisverslag uit Abéché, Tsjaad van Frits Snels - WaarBenJij.nu Tijd om naar huis te gaan - Reisverslag uit Abéché, Tsjaad van Frits Snels - WaarBenJij.nu

Tijd om naar huis te gaan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frits

05 Augustus 2008 | Tsjaad, Abéché

Beste mensen,

Zoals jullie hebben gemerkt ben ik de afgelopen tijd druk geweest met andere dingen. En dan is het opeens tijd om naar huis te gaan. Vorige week werd op de valreep de naam van mijn voorlopige aflosser bekend en vandaag (5-8) draag ik mijn taken over. Morgen vlieg ik terug naar N'Djamena en donderdagavond stijg ik om 23.15 op richting Parijs. Vrijdagmorgen kom ik aan op Schiphol.

Het is een lange maar ook mooie en boeiende tijd geweest. Veel collega's hier beschouw ik zo stilletjes aan als familie. Het afscheid nemen valt daarom soms ook niet mee.

Aan de andere kant is het natuurlijk geweldig weer naar huis te gaan. Dan kan ik jullie allemaal gewoon weer eens aankijken en (in het Nederlands!) bijkletsen. Ik wil iedereen die mij hier heeft gevolgd en een hart onder de riem heeft gestoken nog eens hartelijk bedanken. Het gaf absoluut een goed gevoel om wat van jullie te horen in deze grote zandbak.

Tot gauw...

Frits

  • 05 Augustus 2008 - 08:10

    Marco:

    He Frits,

    Goede reis en we zien mekaar heel snel!

    Grtz,

    Marco

  • 05 Augustus 2008 - 08:33

    Ingrid:

    Heerlijk dat je weer lekker terug komt! Geniet weer van het thuis zijn, de kinderen en Conny. Als je weer wat tot rust gekomen bent (het leven hier weer wat kan bevatten) zoeken we je snel een keer op!

    Liefs, Ingrid

  • 05 Augustus 2008 - 09:19

    Connie:

    Ha jochie, sterkte met afscheid nemen en het overdragen van je taken. 4 Maanden is niet niks! Daar zit een hoop van jezelf in.
    Zie uit naar vrijdag!
    Dikke kus!

  • 05 Augustus 2008 - 10:12

    Rick:

    YES YES YES
    He's coming home, ik kan niet wachten, veel suc6 met het afscheid nemen, en tot heel snel
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

  • 05 Augustus 2008 - 10:46

    Corina:

    Ha die Frits,

    Fijn dat je weer thuis komt. Sterkte daar met het overdragen, afsluiten en afscheid nemen. En een hele goede reis gewenst.
    Tot gauw!!

    Grtz, Johan en Corina

  • 05 Augustus 2008 - 17:16

    Steef:

    Hoi Frits,

    Er wordt op je gewacht op de Patrijzenhof, lekker gevoel he!
    Sterkte met afronden, goede reis en tot gauw!

  • 05 Augustus 2008 - 18:07

    Rob En Caroline:

    Hoi Frits,
    Ook van ons een hele goede reis gewenst, sterkte met loslaten daar en graag gauw tot ziens!!

  • 06 Augustus 2008 - 12:54

    Maurice:

    Ha die Frits leuk om je net even aan de chat gehad te hebben. Zie je waarschijnlijk Vrijdagmorgen wel,goede vlucht,

    groet je maat al terug uit Tsjaad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjaad, Abéché

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2008

Tijd om naar huis te gaan

28 Juni 2008

Een blik op de omgeving

08 Juni 2008

Het dagelijkse leven

16 Mei 2008

Ouadi Moura

06 Mei 2008

Verjaardagsfeestje in Tsjaad
Frits

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 5015
Totaal aantal bezoekers 31626

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2007 - 08 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: