Verjaardagsfeestje in Tsjaad - Reisverslag uit Abéché, Tsjaad van Frits Snels - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeestje in Tsjaad - Reisverslag uit Abéché, Tsjaad van Frits Snels - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeestje in Tsjaad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frits

06 Mei 2008 | Tsjaad, Abéché

Je moet het een keer hebben meegemaakt denk ik, je verjaardag vieren in het buitenland. Een paar dagen terug was het mijn beurt. Toegegeven, aan belangstelling geen gebrek. Zowel van uit Nederland als hier ter plaatse ben ik vele malen gefeliciteed. Ecards, sms-jes, telefoontjes, allemaal erg leuk en fijn om te krijgen.

Samen met mij was er nog een Franse collega jarig, Jean Michel. Met Jean Michel trek ik al een poosje op en ik kan wel stellen dat we goede vrienden zijn geworden. Oorspronkelijk was het de planning dat ik op 1 mei naar ABC zou doorvliegen, maar dat werd een dagje later, tot grote vreugde van mijn Franse vriend. Hij had namelijk een feestje gepland en baalde als een stekker dat ik er niet zou zijn. Of hij een hand heeft gehad in mijn dagje vertraging van mijn vertrek naar Abéché zal ik wel nooit te weten komen. De grijns op zijn gezicht is in ieder geval de hele dag blijven zitten.

Het is een uiterst gezellige avond geworden, in Tsjaadse stijl. Voor onze begrippen wellicht wat primitief en raar, voor lokale begrippen een intiem feest onder vrienden. Het gaat wat ver om hier van alles te beschijven maar neem van mij aan dat ik me prima heb vermaakt. Gevulde lam van het spit smaakt in ieder geval uitstekend kan ik jullie verzekeren. Ik ben weer een unieke ervaring rijker! Compromitterende foto’s volgen wellicht nog, die moet ik nog ontvangen…

A bientôt…

  • 06 Mei 2008 - 09:21

    Mariëtte:

    Ha broertje

    Heerlijk te horen dat het goed gaat. Mijn verjaardag is ook lekker verlopen. Pa heeft een computer gekocht en er is iemand die hem er op wijs maakt. Ik heb je zijn emailadres gemaild. Zodra ik bij hem langs ga zal ik hem deze site laten zien.
    Dikke knuffel

  • 06 Mei 2008 - 15:13

    Connie En Nick:

    vanuit New York 95th West Street een berichtje voor jou in Tsjaad. Wat een reizende familie zo he? Maar wij vliegen morgen alweer terug, jij helaas nog niet.
    Fijn dat je een onvergetelijke verjaardag hebt gehad! Dat maak je niet gauw mee op die manier. Doeg, xxxxx

  • 06 Mei 2008 - 17:48

    Rick:

    Hee pap,
    leuk om zo'n kaartje van je terug te krijgen, ik kan ook niet wachten tot augugstus, maar de tijd is vast snel om.
    xxx
    Rick

  • 06 Mei 2008 - 20:02

    Leny:

    Hallo Frits,

    Eindelijk een berichtje van mij. Zo druk geweest met vakantie houden en in de zon zitten...Maar van mij ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En nog vele jaren. Hopelijk dan weer gewoon hier in Barneveld. Goed om te horen dat je het wel naar je zin hebt daar.

    Groetjes.

  • 08 Mei 2008 - 17:03

    Marco & Yolande:

    He Chef,

    Vanacht terug gekomen en alsnog gefeliciteerd. Zoals je van Johan al kon lezen hebben we in Bodrum een rendez vous gehad, wat beregezellig was. Uiteraard zullen de foto's t.z.t. getoondgaan worden (er moet eerst nog wat zwijggeld geregeld worden...).

    Take care!

  • 11 Mei 2008 - 11:09

    Jacqueline Wassink:

    ola daar in het verre. hoorde van connie dat alles ok daar is. wel erug warm zeker? maar, maak je niet ongerust wij genieten hier ook gedwongen van de zon hoor, echt vreselijk dat lekkere weer hier en dat verplichtte terrasjes pikken. ongelofelijk afzien voor ons. zo samen met connie bij de babbel, in het zonnetje, biertje, bitterballetje.....erg rot.
    maar desalniettemin, er wordt aan je gedacht vanuit hier naar daar.
    hou ze rustig.
    groeten, Jacqueline en consorten uit kootjebroek

  • 21 Mei 2008 - 18:12

    Anouk Snels:

    Hoi pap.
    Leuke site pap.ik mis je wel en hoe vaak ik het oo zeg het is wel zo. zaterdag ga ik metd e balletschool op reis, die foto"s die hier staan zijn heel erg leuk. doei pap. xxxxxxxxxxxxxx anouk

  • 30 September 2011 - 13:13

    Hoi:

    dag papsie!

    je bent nu al een hele tijd terug maar toch ga je telkens weer weg naar buroendi.
    dus als ik je niet zie mis ik je altijd

    loveyou4ever.
    dat betekend ik hou van jouw voor altijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjaad, Abéché

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2008

Tijd om naar huis te gaan

28 Juni 2008

Een blik op de omgeving

08 Juni 2008

Het dagelijkse leven

16 Mei 2008

Ouadi Moura

06 Mei 2008

Verjaardagsfeestje in Tsjaad
Frits

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 31627

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2007 - 08 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: